Korvgubbe
Lack blir snorhalt, undvik!

Kör istället på Owatrol D1, bland det bästa som finns på marknaden enligt många, många träbåtsentusiaster. Vill man ha högblankt istället för matt yta lägger man på Owatrol D2 efter att man har oljat in med D1.
 
Ohh, det var ett bra tips, tack!
Ädelträ med otrawol på, det blir nog bra. Frågan är bara om jag kan övertyga maken om att det är värt jobbet för känslan =)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.