Jag fick min toastol levererad i dag,när jag kollar ner i toastolen så ser jag att diametern på utloppet är ca 6 cm ?
Är det någon som har problem med det? Närbild av insidan av en ny toastol med fokus på det cirka 6 cm breda utloppet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
Peter2400
  • Laddar…
Nog läge att köpa en mixerstav
 
  • Haha
  • Gilla
Huddingebo och 5 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Det ser ju onekligen ut som att det inte kommer vara jättesvårt att sätta stopp i den där rackarn.
 
  • Gilla
Mgb.1800
  • Laddar…
P para skrev:
Nog läge att köpa en mixerstav
Ja..eller så man inte vara allt för nödig..
 
P
Fick man lavemang med på köpet?:poop::D
 
Düsseldorff
Men vafan, om man googlar på din mugg så ser den ju ut att ha normalt utlopp. Du har inte råkat beställa nån specialare för typ, uhm... båt eller flyg eller nåt?
 
Düsseldorff Bergendorff skrev:
Men vafan, om man googlar på din mugg så ser den ju ut att ha normalt utlopp. Du har inte råkat beställa nån specialare för typ, uhm... båt eller flyg eller nåt?
Nä det ska vara för hus..jag pratade med bygghemma där jag beställde den och de sa att leverantören har testat den typen...dock oklart om det var med toapapper..
 
Den där toan lär ju vara avsedd för länder där man inte spolar ner papper.
 
  • Gilla
gryden
  • Laddar…
Har du provat den?
 
Nej tyvärr inte, har inte fått tag i hantverkare än...
 
M Mgb.1800 skrev:
Nej tyvärr inte, har inte fått tag i hantverkare än...
M Mgb.1800 skrev:
Nej tyvärr inte, har inte fått tag i hantverkare än...
Har provat min och det är bekymmer när man ska spola ner toapapper.
Håller just nu på att försöka reklamera den.
 
T Tompa11 skrev:
Har provat min och det är bekymmer när man ska spola ner toapapper.
Håller just nu på att försöka reklamera den.
Ajdå...Man får snåla med papperet..
 
M Mgb.1800 skrev:
Nej tyvärr inte, har inte fått tag i hantverkare än...
Har du testat om spolningen funkar eller har du lämnat tillbaka stolen?
 
S sesaaga skrev:
Har du testat om spolningen funkar eller har du lämnat tillbaka stolen?
Den är installerad och funkar hur bra som helst. Jag var lite orolig men den funkar.
 
M Mgb.1800 skrev:
Den är installerad och funkar hur bra som helst. Jag var lite orolig men den funkar.
Tack för ditt svar! Du har alltså inga problem med spolningen trots att utloppet är så litet? Är det svårt att göra rent toalettstolen? Jag funderar nämligen om jag ska köpa en likadan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.