Jag läste fel eller blandade ihop Dutasense med Durex Sense (kanske inte ens den produkten finns) och då blev de senare inläggen rätt så roliga…
:crysmile:

50% upp på fem månader!

Tur att man fick levererat i maj

Tittade själv på Durasense i våras, men tyckte det var väl blankt. Vad är er uppfattning, är det blankt?
Blir det varmt när solen ligger på?
Vad valde ni för montagemetod?
Har du möjligtvis någon bild att dela

Ska se om jag kan ta lite bilder och lägga upp i veckan.
 
  • Haha
Åsa Lund
  • Laddar…
Är det någon dom har lite erfarenhet av Durasense som kan dela med sig?
 
J Jojjeh skrev:
Är det någon dom har lite erfarenhet av Durasense som kan dela med sig?
Nymonterat grått trädäck med glasräcke och utsikt över en gräsmatta och träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
är mycket nöjd. Enkelt att montera, och mycket bra support.
 
Tack för svaret, det ser väldigt elegant ut.
Ser ut att vara lite nyansskillnader (5 brädor i bilden) eller ser jag fel?
Har ni haft problem med repor från möbler skor etc?
Funderar också på hur eventuell varm ask från grillen kan påverka, vet du något?
 
Även jag undrar om det finns någon mer med erfarenheter av detta? Funderar på att lägga i uterum plus angränsande altan under tak.

Måste man t ex vara extremt försiktig för att inte repa/perforera ytskiktet? Tänker på hjulen från grillen eller om har smutsiga skor eller liknande.
 
Ytskiktet är ganska starkt, men man skal akta sig med t.ex at slå med en gummihammer på kanten vid montering. Har precis lagt kring poolen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.