Jag läste fel eller blandade ihop Dutasense med Durex Sense (kanske inte ens den produkten finns) och då blev de senare inläggen rätt så roliga…

50% upp på fem månader!
Tur att man fick levererat i maj
Tittade själv på Durasense i våras, men tyckte det var väl blankt. Vad är er uppfattning, är det blankt?
Blir det varmt när solen ligger på?
Vad valde ni för montagemetod?
Har du möjligtvis någon bild att dela
Ska se om jag kan ta lite bilder och lägga upp i veckan.
50% upp på fem månader!
Tur att man fick levererat i maj
Tittade själv på Durasense i våras, men tyckte det var väl blankt. Vad är er uppfattning, är det blankt?
Blir det varmt när solen ligger på?
Vad valde ni för montagemetod?
Har du möjligtvis någon bild att dela
Ska se om jag kan ta lite bilder och lägga upp i veckan.
Tack för svaret, det ser väldigt elegant ut.
Ser ut att vara lite nyansskillnader (5 brädor i bilden) eller ser jag fel?
Har ni haft problem med repor från möbler skor etc?
Funderar också på hur eventuell varm ask från grillen kan påverka, vet du något?
Ser ut att vara lite nyansskillnader (5 brädor i bilden) eller ser jag fel?
Har ni haft problem med repor från möbler skor etc?
Funderar också på hur eventuell varm ask från grillen kan påverka, vet du något?
Även jag undrar om det finns någon mer med erfarenheter av detta? Funderar på att lägga i uterum plus angränsande altan under tak.
Måste man t ex vara extremt försiktig för att inte repa/perforera ytskiktet? Tänker på hjulen från grillen eller om har smutsiga skor eller liknande.
Måste man t ex vara extremt försiktig för att inte repa/perforera ytskiktet? Tänker på hjulen från grillen eller om har smutsiga skor eller liknande.
Klicka här för att svara
