Vi hade vanlig komposittrall i förra huset. Det här känns som en smart lösning som löser många av svagheterna vi upplevde då (varmt, temp expansion, annat regelmått etc) det jag kan tänka mig är problem här är om man skadar det tunna ytskiktet så lär plankan förstöras rätt fort och så är det idag än väldigt dyrt.
F Fstrand skrev:Vi hade vanlig komposittrall i förra huset. Det här känns som en smart lösning som löser många av svagheterna vi upplevde då (varmt, temp expansion, annat regelmått etc) det jag kan tänka mig är problem här är om man skadar det tunna ytskiktet så lär plankan förstöras rätt fort och så är det idag än väldigt dyrt.
68 kr/löpmetern enl. deras hemsida.E Eryl skrev:
Har nu lagt trallen och är mycket nöjd, var lätt att lägga och blev jättesnyggt.
Det blev silvergrå. Förstod när jag talade med säljaren, att leveranstiderna hade skjutit iväg. Med tanke på hur virkespriserna gått upp blev detta inte mycket dyrare än lite bättre standardtrall.E ebt skrev:
Kul att ni är nöjda. Tittade själv på Durasense i våras, men tyckte det var väl blankt. Vad är er uppfattning, är det blankt?2245754hgh skrev:
Blir det varmt när solen ligger på?
Vad valde ni för montagemetod?
Har du möjligtvis någon bild att dela så men ser hur en större yta ser ut?
/Anders