Eh.... Hur stort är badrummet och var hade dosan hamnat i förhållande till dusch/badkar? Ok om den hade hamnat mitt i duschen men det måste ju ha gått att hitta ett bättre ställe än så i badrummet.
Kanske var lite hårt av mig att kalla elektrikern för latmask i förra inlägget men det verkar ju som att något är lite skumt här. Är det ett fastprisjobb eller kör elfirman på löpande?
Kanske var lite hårt av mig att kalla elektrikern för latmask i förra inlägget men det verkar ju som att något är lite skumt här. Är det ett fastprisjobb eller kör elfirman på löpande?
Dosan till golvärmen? Menar du termostaten? Var badrummet helt utrivet också eller fanns där befintligt tätskikt?Tannton skrev:
så kastade ut elektrikern. han får inte jobba mer.
vill inte göra jobbet fast ja sa till han om era ideer
sen när ja väl kommer in så har idioten satt
dosan till golv värmen i badrummet utanför badrummet i hallen inte sidan av väggen utan mitt i väggen. blir galen alltså.
ringde hans firma o sa mitt iaf.
Ta gärna en bild och lägg upp
Klicka här för att svara
