tommib
Eh.... Hur stort är badrummet och var hade dosan hamnat i förhållande till dusch/badkar? Ok om den hade hamnat mitt i duschen men det måste ju ha gått att hitta ett bättre ställe än så i badrummet.

Kanske var lite hårt av mig att kalla elektrikern för latmask i förra inlägget men det verkar ju som att något är lite skumt här. Är det ett fastprisjobb eller kör elfirman på löpande?
 
M
Vårzon två kräver väl IP21, dvs en pappkartong med tejp.

</överdrift>
 
Tannton Tannton skrev:
så kastade ut elektrikern. han får inte jobba mer.
vill inte göra jobbet fast ja sa till han om era ideer

sen när ja väl kommer in så har idioten satt
dosan till golv värmen i badrummet utanför badrummet i hallen inte sidan av väggen utan mitt i väggen. blir galen alltså.

ringde hans firma o sa mitt iaf.
Dosan till golvärmen? Menar du termostaten? Var badrummet helt utrivet också eller fanns där befintligt tätskikt?
Ta gärna en bild och lägg upp
 
Det är väl inte helt ovanligt att manöverpanelen till badrummets golvvärme sitter utanför dörren?
 
hela badrummet är blåst.
men okay om han satte den fint utanför dörren på en bra plats o inte 1 meter bort mitt i väggen
 
Det verkar som att ni borde byta till en elektriker ni kan föra en dialog med...
 
de är fixat kom en annan elektriker Ida
 
men brukar man ha dosan i badrummet
 
Ja, känns knepigt att ha den någon annanstans än just inne i badrummet.
 
  • Gilla
Müssli
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.