Håller på och bygger ut och snickarna håller som bäst på med att isolera taket som kommer att var öppet till nocken (ryggåstak?) Ska ju ett lager 45mm isolerin på med, och sen spikar dom väl glesen till gipset antar jag. Ena taket är redan plastat och klart - borde jag då ha bett dom montera pottor redan eller är det bara att skära upp plasten sen när glesen är spikad där jag vill ha spottarna??