Hej!

Inspekterade kattvindarna på våran 1.5 plans smålandsvilla idag och hittade till min förvåning en död talgoxe i en av vindarna. Hur kan en talgoxe ta sig in där? Vi har panel på takutsprånget och nät i luftspalten. Tänkte på om den kunde legat sen huset byggdes men tycker inte det borde vara så mycket kvar av en fågel på 10år.

Mvh J
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.