Har ikeas bodbyn skåp med lådor i köket. Diskho från annat ställe och bahaus vattenlås. Dock så funkar det ju inte med lådorna till ikea:/ Är det verkligen tänkt man måste köpa Ikeas disko för att kunna ha deras lådor under? Även om man köper ikeas vattenlås så går det inte med lådorna. Någon som har varit med om samma. Eller är det bara att krypa till Ikea för att köpa deras fula diskohar:(

Du tappade ett H i rubriken :crysmile:

Larsa Larsa skrev:
Du tappade ett H i rubriken :crysmile:
Haha,dylektiker;)

• Haha
Dilato
  • Laddar…
BirgitS
Har du några bilder på hur det ser ut så att det blir lättare att förstå på vilket sätt det inte fungerar?

Nej, man måste inte använda Ikeas diskhoar och vattenlås, däremot kan man inte använda de vanliga lådorna utan bara de halvdjupa.

Jag har själv Ikeas stomme, Ikeas halvdjupa låda och diskho från Nordic Tech i laminatskiva.

Edit: lådorna skall alltså vara 37 eller 45 cm djupa, inte 60 cm. Vi har en 80x45 cm, art nr 00204629 och en dold 80x37 80204630.

Redigerat:
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Nej, man måste inte använda Ikeas diskhoar och vattenlås, däremot kan man inte använda de vanliga lådorna utan bara de halvdjupa.

Jag har själv Ikeas stomme, Ikeas halvdjupa låda och diskho från Nordic Tech i laminatskiva.

Edit: lådorna skall alltså vara 37 eller 45 cm djupa, inte 60 cm. Vi har en 80x45 cm, art nr 00204629 och en dold 80x37 80204630.
Tack för ditt svar:) Dock så funkar det inte med den halvdjupa vi har heller:/ Vi har diskho med avrinning i mitten och inte längre upp som många verkar ha..Vi kom till slut på den geniala ;) not..lösningen att fasa ut lådorna upp och nertill så allt skall rymmas. Verkar onödigt köpa dörrar istället för lådor och betala 2000 till:/ Till på köpet så är avloppsröret från golvet,gammal stuga..mitt i skåpet nästan,och inte in mot väggen mer:/ Fy bubblan så tjorvigt allt skall vara

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.