19 029 läst ·
20 svar
19k läst
20 svar
Dimmer - ingen nolla?
Har testat zigbee modellen "på bänken", och den funkade fint. Enda skillnaden mot andra jag testat som har nolla är att lampan blinkar till kort vid spänningstillslag. Testat massa olika LED-lampor och inga problem med någon.GIBS skrev:
Finns ingen anledning att välja typer avsedda för drift utan nolla det går alltid enkelt att ordna och oavsett är det alltid sämre utan nolla, ibland så pass att det är oanvändbart som många fått lära sig helt i onödan.
Klicka här för att svara
