1 708 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Dimma 3-fasskena
Trefasskena i hemmamiljö är nog extremt sällsynt matad med tre faser. Anledningen till att installera trefasskena i en bostad är oftast för möjligheten till flera tändningar i samma skena.
Dimmer till en sån är ingen specialsak, se bara till att dimmer och ljuskällor fungerar bra ihop.
Dimmer till en sån är ingen specialsak, se bara till att dimmer och ljuskällor fungerar bra ihop.
Jag har sån hemma. Inget jag installerade själv då det inte är min smak. Installerade av förra ägaren.
Hidealite är märket på spottarna. Körde Plejd-dimmer och det fungerar finfint.
Hidealite är märket på spottarna. Körde Plejd-dimmer och det fungerar finfint.
Klicka här för att svara