Fråga till dem kunniga.
Vilken Dimension in på varmvatten beredare?
Vvb är på r15. Finns det då mening att gå upp i dimension innan den? Ut från den kommer endå va r15 och och in i fördelare.
Följdfråga..
Vad är bäst, montera fördelaren (grenröret)
Direkt ut av vvb eller först slang och sen montera grenrör på vägg?