Fråga till dem kunniga.

Vilken Dimension in på varmvatten beredare?
Vvb är på r15. Finns det då mening att gå upp i dimension innan den? Ut från den kommer endå va r15 och och in i fördelare.

Följdfråga..

Vad är bäst, montera fördelaren (grenröret)
Direkt ut av vvb eller först slang och sen montera grenrör på vägg?
 
  • Gilla
Gazzi83
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.