Låter detta intressant?

• Antal röster
    4
Hej,
Planerar att bygga ett eget finsnickeri i Stockholm söderort för småskalig möbeltillverkning. Är det någon som är intresserad att hyra en plats hos mig för omkring 2500 kr i månaden? Då får du tillgång till alla verktyg, egen arbetsbänk, maskiner och service samt verktyg?
Ha en finfin dag!
/Joakim

Åsa Lund
Eller tredje alternativet:
Bor tyvärr för långt bort

• Gilla
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
Mycket intressant! Letar just nu efter en plats i snickeri. Hade varit gött ifall det även fanns tillgång till förvaring. Jag jobbar med konstinramningar och har en del ramlister som behöver förvaras.

Karl

• Gilla
joakimappelvist
  • Laddar…
G GJO skrev:
Mycket intressant! Letar just nu efter en plats i snickeri. Hade varit gött ifall det även fanns tillgång till förvaring. Jag jobbar med konstinramningar och har en del ramlister som behöver förvaras.

Karl
Hej Karl, planerar att starta ett i Stockholm framöver, bor du i Stockholm?

Helt klart intressant!. När tänkte du öppna upp? dvs har du lokal på g? Vad för maskinpark är det tänkt? riktiga gjutgärnssaker eller mer hobby maskiner? Tänkte hålla på med stycke-beställningar och små serier på egendesignade möbler. vore roligare att få dela snickeri än att stå själv hela dagarna! /Björn

• Gilla
joakimappelvist
  • Laddar…
Hej Björn, sorry för sent svar, har totalt missat ditt svar. Kul att du är intresserad. Just nu är jag i planeringsfas och söker efter bra lokaler i Stockholm som lämpar sig för ett snickeri. Jag siktar på att dra igång till hösten. Jag kommer att hålla en god kvalitet på verkstan då jag till en början främst vänder mig till personer som vill bedriva finsnickeri med mindre serier. För den som vill ta första steget från hobbynivå till en mindre verksamhet så det låter som att du passar perfekt för detta. Skicka ett mail till Joakim@appelqvist.nu så håller vi fortsatt kontakt.

Hälsningar
Joakim Appelqvist

J joakimappelvist skrev:
Hej Karl, planerar att starta ett i Stockholm framöver, bor du i Stockholm?
Hej! Ursäkta för sent svar. Ja jag bor i Stockholm, gick med i din FB grupp precis. Härligt initiativ!

J joakimappelvist skrev:
Hej,
Planerar att bygga ett eget finsnickeri i Stockholm söderort för småskalig möbeltillverkning. Är det någon som är intresserad att hyra en plats hos mig för omkring 2500 kr i månaden? Då får du tillgång till alla verktyg, egen arbetsbänk, maskiner och service samt verktyg?
Ha en finfin dag!
/Joakim
Hej! Letar du fortfarande efter någon som vill hyra plats i snickeriet? i så fall är jag intresserad! MVH Alexander Larsson, palexlarsson@gmail.com

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.