4 716 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Dela snickeri med mig?
Hej,
Planerar att bygga ett eget finsnickeri i Stockholm söderort för småskalig möbeltillverkning. Är det någon som är intresserad att hyra en plats hos mig för omkring 2500 kr i månaden? Då får du tillgång till alla verktyg, egen arbetsbänk, maskiner och service samt verktyg?
Ha en finfin dag!
/Joakim
Planerar att bygga ett eget finsnickeri i Stockholm söderort för småskalig möbeltillverkning. Är det någon som är intresserad att hyra en plats hos mig för omkring 2500 kr i månaden? Då får du tillgång till alla verktyg, egen arbetsbänk, maskiner och service samt verktyg?
Ha en finfin dag!
/Joakim
Produkter som diskuteras: "arbetsbänk"
Arbetsbord Master 600 Wolfcraft
Ergonomiskt bord för varje kroppshålling
1 999 kr inkl moms
Läs mer
Helt klart intressant!. När tänkte du öppna upp? dvs har du lokal på g? Vad för maskinpark är det tänkt? riktiga gjutgärnssaker eller mer hobby maskiner? Tänkte hålla på med stycke-beställningar och små serier på egendesignade möbler. vore roligare att få dela snickeri än att stå själv hela dagarna! /Björn
Hej Björn, sorry för sent svar, har totalt missat ditt svar. Kul att du är intresserad. Just nu är jag i planeringsfas och söker efter bra lokaler i Stockholm som lämpar sig för ett snickeri. Jag siktar på att dra igång till hösten. Jag kommer att hålla en god kvalitet på verkstan då jag till en början främst vänder mig till personer som vill bedriva finsnickeri med mindre serier. För den som vill ta första steget från hobbynivå till en mindre verksamhet så det låter som att du passar perfekt för detta. Skicka ett mail till Joakim@appelqvist.nu så håller vi fortsatt kontakt.
Hälsningar
Joakim Appelqvist
Hälsningar
Joakim Appelqvist
Hej! Letar du fortfarande efter någon som vill hyra plats i snickeriet? i så fall är jag intresserad! MVH Alexander Larsson, palexlarsson@gmail.comJ joakimappelvist skrev:Hej,
Ha en finfin dag!
/Joakim
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Delar med mig av erfarenheter från olika nätleverantörer
Vatten & Avlopp -
Behövs samboavtal om jag bodelar till mig ett hus och flyttar ihop med min nya?
Juridik -
Reservdelar till gammal Robland snickerimaskin
Verktyg & Maskiner -
Seriöst, hjälp mig angående rördelar !!!!
Vatten & Avlopp -
Snickeritips från möbelsnickaren - dela, rolla, laga, malla, såga
Artikelkommentarer