2 383 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Decklight som bastubelysning
Hej,
Jag funderar på att ha Decklight (IP66 på Decklight och IP44 på transformatorn) som bastubelysning.
Någon som har något att invända mot det?
Tänkte på Decklighten nedan!
http://www.xn--ob-eka.se/annonsbladet/nyttannonsbladoverskottsbolaget/pdf/2.57.html
/Ulf
Jag funderar på att ha Decklight (IP66 på Decklight och IP44 på transformatorn) som bastubelysning.
Någon som har något att invända mot det?
Tänkte på Decklighten nedan!
http://www.xn--ob-eka.se/annonsbladet/nyttannonsbladoverskottsbolaget/pdf/2.57.html
/Ulf
Ser inte på bilden om det är LED men har du tänkt ha halogenlampor i taket tror jag att åtminstone jag avråder. Tempen i bastun kan gå över 100 grader i taket och detta är inte armaturerna avsedda för om det inte står det i bruksen. LED gillar inte heller värme men de tar ju inte eld iaf.
Ska du däremot sätta dem längs golvet så är ju saken en annan.
Ska du däremot sätta dem längs golvet så är ju saken en annan.
Klicka här för att svara