Fick plötsligt väldigt dåligt vattentryck.
Har ett förfilter innan stora "arsenikfiltret"
Som såg väldigt skitigt ut. Bytte det och fixade rätt tryck i Hydrotanken.
Funkade några timmar...
Bytte filter och samma sak igen.

Filtret blir väldigt skitigt på nolltid och jag misstänker att det är det som är problemet. Men kan det vara ett fel på pumpen som orsakar detta och hur vet jag isåfall det?
 
Grannens Häck
Vad säger manometern?
 
Grannens Häck Grannens Häck skrev:
Vad säger manometern?
När jag bytt filter så pendlar den mellan 3och 4 bar. Sen går den ned till 1.
 
Grannens Häck
Egen brunn?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.