Hejsan
Har märkt att det har byggts upp lite feta ytor i köket på skåp och bänk bl.a. Har även sett att det har blivit lite bös i insuget lite ovanför fläkten. Förstår att detta säkert inte är helt ovanligt men beror det på dåligt tryck i systemet eller är det mest dåligt underhållt av oss?
I övriga delar av hemmets vent.don så samlas det lite damm men inte speciellt mkt utan det är bara ni köket jag har reagerat. Systemet är av ftx-typ. Vent.donet i köket va rätt igensatt nästan så på bilden så är det rengjort och mer öppet än innan.
Hoppas ni förstår vad jag pratar om
Mvh Tobbe
Har märkt att det har byggts upp lite feta ytor i köket på skåp och bänk bl.a. Har även sett att det har blivit lite bös i insuget lite ovanför fläkten. Förstår att detta säkert inte är helt ovanligt men beror det på dåligt tryck i systemet eller är det mest dåligt underhållt av oss?
I övriga delar av hemmets vent.don så samlas det lite damm men inte speciellt mkt utan det är bara ni köket jag har reagerat. Systemet är av ftx-typ. Vent.donet i köket va rätt igensatt nästan så på bilden så är det rengjort och mer öppet än innan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hoppas ni förstår vad jag pratar om
Mvh Tobbe
Köksfläkten typ Minimaster var inte så bra på osinsamling så det är nog bara att leva med och städa köket oftare.
På Bahcos original så öppnade man spjället med ett vred, forcerade flödet med ett annat vred som ställde upp fläktarnas hastighet och fällde slutligen också ned en kåpa när man skulle laga mat. Om denna denna ersättningsprodukt har något liknande så ska det inte missas.
På Bahcos original så öppnade man spjället med ett vred, forcerade flödet med ett annat vred som ställde upp fläktarnas hastighet och fällde slutligen också ned en kåpa när man skulle laga mat. Om denna denna ersättningsprodukt har något liknande så ska det inte missas.
Klicka här för att svara