3 821 033 läst ·
18 070 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 284 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 284 inlägg
Nu har jag kört den lite grann. Använde den när jag skulle kapa kanterna på vindskivorna. Perfekt att jobba över huvudet med.FredrikR skrev:
Kapade bara 22x165 virke. Men jag är mycket nöjd.
När jag först satte på den letade jag efter någon hastighetsinställare. För jag tyckte klingan gick ganska långsamt. Men när jag väl började såga så malde den på i samma tempo som när den var obelastad. Jag är mycket nöjd med köpet
Ett spännande paket från Amazon Japan dök upp på lunchen! Väldigt färgglatt jämfört med tyska förpackningar.
Ska bli kul att prova rivningsklingan, ta till ibland för att slippa oroa sig för spik. Hoppas också att 190 mm-klingorna ska passa fast det är 185 mm orginal. Några 125 mm klingor, metall och vanlig, samt en verktygskrok för Hikokisågar.
Ska bli kul att prova rivningsklingan, ta till ibland för att slippa oroa sig för spik. Hoppas också att 190 mm-klingorna ska passa fast det är 185 mm orginal. Några 125 mm klingor, metall och vanlig, samt en verktygskrok för Hikokisågar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu känns det som att man är redo för att snickra ihop några inbyggda garderober när det blir dags!
Blev positivt överraskad av Swedendros <24h leverans när det tidigare tagit dom 2 veckor att bara packa ordern.
Blev positivt överraskad av Swedendros <24h leverans när det tidigare tagit dom 2 veckor att bara packa ordern.
Verktygstokig
· Halland
· 8 133 inlägg
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 604 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 604 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Nä, tror jag gav 470 för hela paketet så känns överkomligt. Blev också förvånad över allt bös men det ju alternativ infästning om du inte vill använda snabbfästena så uppskattar att satsen är komplett out of the box.S Svante Svenson skrev:Så himla dyra var väl inte hjulen. Även jag köpte dem och tänkte montera dem på min arbetsbänk, och ta bort en tröskel så att bänkar och maskiner kan rullas mellan två rum. Hjulen är inte monterade ännu men verkar bra, att kunna plocka bort dem verkar smidigt så att man inte sparkar till dem med foten när man står och hyvlar eller så. Fick dock med en jäkla massa skruvar och brickor och bös som inte behövs, väldigt märkligt. För övrigt väldigt snabb leverans.
(Och, ev projekttråd lär inte startas förrän julhelgen f min del…