FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Snabb leverans från Widfors.
Inte varit med om att fått paket på söndagar förut.
Hur bra som helst. Fick själv från Earlybird igår!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T
FredrikR FredrikR skrev:
Du får återkoppla hur den levererar. (y)
Nu har jag kört den lite grann. Använde den när jag skulle kapa kanterna på vindskivorna. Perfekt att jobba över huvudet med.
Kapade bara 22x165 virke. Men jag är mycket nöjd.

När jag först satte på den letade jag efter någon hastighetsinställare. För jag tyckte klingan gick ganska långsamt. Men när jag väl började såga så malde den på i samma tempo som när den var obelastad. Jag är mycket nöjd med köpet (y)

• Gilla
FreQa och 4 till
  • Laddar…
Ett spännande paket från Amazon Japan dök upp på lunchen! Väldigt färgglatt jämfört med tyska förpackningar.
Ska bli kul att prova rivningsklingan, ta till ibland för att slippa oroa sig för spik. Hoppas också att 190 mm-klingorna ska passa fast det är 185 mm orginal. Några 125 mm klingor, metall och vanlig, samt en verktygskrok för Hikokisågar.
Ett öppnat paket från Amazon Japan med flera sågklingor och verktygskrok synligt genom plastförpackning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ankommet paket med japanska sågklingor och verktygskrok, i förpackningar med färgstark text och grafik.
Skapa konto

• Flertalet nya sågklingor i förpackning med japanska etiketter framför en bärbar dator.
    Skapa konto
  • Gilla
Tule54 och 6 till
  • Laddar…
LoweW
Nu känns det som att man är redo för att snickra ihop några inbyggda garderober när det blir dags!

Blev positivt överraskad av Swedendros <24h leverans när det tidigare tagit dom 2 veckor att bara packa ordern.

• Verktyg och förpackningar med skruvar från Swedendro för att bygga inbyggda garderober.
    Skapa konto
  • En Samling av metallmöbleringsdowels och en inställbar borr på ett träbord.
    Skapa konto
  • Gilla
ivp och 6 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
Nu känns det som att man är redo för att snickra ihop några inbyggda garderober när det blir dags!

Blev positivt överraskad av Swedendros <24h leverans när det tidigare tagit dom 2 veckor att bara packa ordern.
Vad är det för något?

LoweW
C Chentin skrev:
Vad är det för något?
Pocket hole skruvar, bench dogs i olika storlekar, bench dogs med m8 gängor, bench dogs med 3mm som passar UJK Parf guide systemet och ett Veritas ritsmått jag har sneglat på länge.

LoweW LoweW skrev:
Pocket hole skruvar, bench dogs i olika storlekar, bench dogs med m8 gängor, bench dogs med 3mm som passar UJK Parf guide systemet och ett Veritas ritsmått jag har sneglat på länge.
Har länge sneglat på Veritas ritsmått :)
Blir nog att slå till nu!

• Gilla
LoweW
  • Laddar…
richardtenggren
Har sneglat på en större dammsugare ett tag, så idag kom den, en CTL 36a, till nästan halva det svenska priset :)
Köpte till Blåtandsmodul och städkit också! :D

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Bjöd hem en kniv på Tradera.
Tänkte jag skulle modda den till en "twca cam" ..missbedömde storleken lite..snarare lämplig att göra till en 'froe'.. Person håller en lång, grov kniv i verkstaden, potentiell froe modifikation.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Alltid bra att ha en kniv inför skärtorsdagen.

• Gilla
  • Haha
sinuslinus och 5 till
  • Laddar…
U
Frustrator Frustrator skrev:
Bjöd hem en kniv på Tradera.
Tänkte jag skulle modda den till en "twca cam" ..missbedömde storleken lite..snarare lämplig att göra till en 'froe'..[bild]

”Kniv” :crysmile:

richardtenggren richardtenggren skrev:
Har sneglat på en större dammsugare ett tag, så idag kom den, en CTL 36a, till nästan halva det svenska priset :)
Köpte till Blåtandsmodul och städkit också! :D
Får man fråga var du köpte den ifrån? :)
Jag är sugen på en CTL Mini men den är slutsåld hos Rubart.

richardtenggren
B Bomba skrev:
Får man fråga var du köpte den ifrån? :)
Jag är sugen på en CTL Mini men den är slutsåld hos Rubart.
Aw-Tools.de , de säljer dock inte CTL Mini, bara 26 och 36 :)

Idealo.de brukar jag kika :)

• Gilla
Bomba
  • Laddar…
S Svante Svenson skrev:
Så himla dyra var väl inte hjulen. Även jag köpte dem och tänkte montera dem på min arbetsbänk, och ta bort en tröskel så att bänkar och maskiner kan rullas mellan två rum. Hjulen är inte monterade ännu men verkar bra, att kunna plocka bort dem verkar smidigt så att man inte sparkar till dem med foten när man står och hyvlar eller så. Fick dock med en jäkla massa skruvar och brickor och bös som inte behövs, väldigt märkligt. För övrigt väldigt snabb leverans.
Nä, tror jag gav 470 för hela paketet så känns överkomligt. Blev också förvånad över allt bös men det ju alternativ infästning om du inte vill använda snabbfästena så uppskattar att satsen är komplett out of the box.
(Och, ev projekttråd lär inte startas förrän julhelgen f min del… :D)

• Gilla
LoweW
  • Laddar…
Radioantenn, eftersom internetradio är så jäkla trååkigt. Jag är en riktigt bakåtsträvare på sistone.

iiIFRtwh.jpg

• Gilla
BengtH och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.