Byggahus.se
Beställde lördag förmiddag och hämtade ut hos postombud på eftermiddagen idag, det var snabbt marscherat! Tyvärr så var lite restat så det kommer väl snart hoppas jag.


20160516_190530.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ullberg
Japp, jag håller med om snabba leveranstider, min beställdes söndag förmiddag och strax innan kl 13 idag fick jag SMS:et att den gick att hämta.

Några tillbehör var det leveranstid på och parallellanslaget beställde jag från Tyskland istället

IMG_5530.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/U
 
  • Gilla
pjodden
  • Laddar…
U
I väntan på John Blund klickade jag hem en Makita SP6000J. Har i tid och otid lånat en sådan av min svåger så det känns skönt att slippa dåligt samvete för att jag inte lämnar tillbaka den så snabbt som jag lovat.
 
Köpte en Bosch GCM 8 Sjl för 3100 på hornbach genom att utnyttja prisgaranti.
Köpte även till ett sågbord för 1999 riksdaler.
Nu minns jag inte vad det hette men det slutade på 3800. Upplevde det som väldigt stabilt.
 
Gallahad skrev:
Köpte en Bosch GCM 8 Sjl för 3100 på hornbach genom att utnyttja prisgaranti.
Köpte även till ett sågbord för 1999 riksdaler.
Nu minns jag inte vad det hette men det slutade på 3800. Upplevde det som väldigt stabilt.
Om du utnyttjar prisgarantin så kan du åka tillbaka till Hornbach och visa att Beijer just nu säljer Boschs 3800 bord för 1895 dvs du borde gett ca 1700 kr för sågbordet istället med prisgarantin.
 
Redigerat:
oceanis skrev:
Om du utnyttjar prisgarantin så kan du åka tillbaka till Hornbach och visa att Beijer just nu säljer Boschs 3800 bord för 1895 dvs du borde gett ca 1700 kr för sågbordet istället med prisgarantin.
Här går jag och tycker jag gjort en bra affär också Kommer Oceanis och förstör hela dagen :D
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
IMG_20160517_130259.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Köpte den här idag när jag var förbi Flinks, den delen som uppenbart saknas i det lilla städsetet. Mycket nöjd. Men så kollade jag ju inte på prislappen heller...
 
Gallahad skrev:
Här går jag och tycker jag gjort en bra affär också Kommer Oceanis och förstör hela dagen :D
Du har ju 30 dagar på dig att hävda prisgarantin....så ta med kvittot och en skärmdump så har du lite gratis skruv :D
 
En Makita JR3070CT tigersåg landade här hemma idag.
 
  • Gilla
pjodden
  • Laddar…
IMG_20160519_210124.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fick efter en och en halv månad hem denna lilla grundkloss som jag ropade hem från ebay. Tror det var svenska posten som satt på den, men givetvis omöjligt att veta. Inte hunnit testa den än.
 
Är en Record 722, btw.
 
jonmo skrev:
Är en Record 722, btw.
Jag ser inte bilden:(
 
ceson skrev:
Jag ser inte bilden:(
Hmm, funkar för mig även idag...
 
Nä, bilden syns inte. Du behöver nog ladda upp den igen i samma inlägg som du sedan postar.
 
Tröttsamt, gör ett nytt försök.

IMG_20160519_210124.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nanowire och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.