Hej! Jag har flyttat in i en lägenhet där man gått lös på insidan av ett av köksskåpen.
Nyfiken på om någon har en tes om vad som här har hänt?
Mottager också tacksamt förslag på hur jag bäst kan åtgärna detta. Spackla och måla? Täcka för med doslock? Byta ut hela köket?
Tack på förhand.
Nyfiken på om någon har en tes om vad som här har hänt?
Mottager också tacksamt förslag på hur jag bäst kan åtgärna detta. Spackla och måla? Täcka för med doslock? Byta ut hela köket?
Tack på förhand.
Klicka här för att svara
