Hej har en cement brunn som jag vill fylla upp med överbliven jord samt ta bort. Används inte vad jag vet.

Det som ligger längst ner är avloppet? (Ligger mot fasaden)
Ligger drygt två meter ner bor i hus med källare.
 
Redigerat:
Låter som en brun för dräneringen. Inge vidare att bara fylla igen om man inte är helt 100 på att det inte används till något.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.