Nån som har använt klinker/kakel från dem? Erfaranheter eller bilder?
 
Hemmakatten
Vi var inne på en mosaikserie från Casamood som heter 'vetro'. Jättefina små mosaik (tror de var 17x17mm). Dock var den väldigt dyr, vi skulle få den för 2.600:- per kvm (ordinarie pris uppåt 4000:-), och vi behövde 22kvm, så av förståeliga skäl blev det en annan mosaik. Men urläcker var den!
 
Vi har klinker från dem i båda våra badrum. Jag är nöjd med finish och känslan. Hur det var att jobba med har jag ingen aning om. Priset var ca 700kr/kvm. 15x15cm, färgnyanser från beige till grönt/blått med lite inslag av rött och brunt. Inköpt via Kakelspecialisten vid Globen i maj/juni -08.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.