Funderar byta min fjärrvärmecentral. Vilka variabler och parameter bör jag ta hänsyn till inför köp till två vånings hus på 150 m².
Påverkar märken, modell, verkningsgrad, effekt etc, slutliga resultatet. (Iform av bättre värmeeffekt och högre temp)
Tex, starkare cirkulation pump.
Ska jag köpa fjärrvärme centralen själv och be en VVS teknikern installera? Eller finns det bättre alternativ.
PS. Anslutnings kompatibilitet är en stor fråga. Vad ska vara kompatibelt?
Cheers!