Hej!
Ska ta bort befintlig bänkskiva och behöver därmed ta bort Blandaren. Sitter ett sådant här handtag för avstängning under vasken på inkommande ledning. Ska det räcka med att stänga av denna? Vill naturligtvis undvika läckage, kommer stå ett tag utan blandare.