Hallå
Skulle sätta dit nya tvättställsblandaren och hade köpt slang istället för rör, packningen som sitter på delen som ska gängas upp i blandaren gick sönder så det läckte. Drog på lin och pasta istället för att skaffa en ny lite packning. Är detta ok? Läcker inget men är ny på detta