Hallå
Skulle sätta dit nya tvättställsblandaren och hade köpt slang istället för rör, packningen som sitter på delen som ska gängas upp i blandaren gick sönder så det läckte. Drog på lin och pasta istället för att skaffa en ny lite packning. Är detta ok? Läcker inget men är ny på detta :)

/Henrik
 
Krilleman
Varför byta ut dina fabriksmonterade kopparrör på blandaren?

Att det ska vara lätt är ingen ursäkt i rörmokeriets värld, där korrektheten i typgodkännandet är en viktig faktor.
 
Nu satt det tyvärr inga rör monterade på blandaren ut låg bara i lådan. Så lika svårt att skruva i dom som en flexslang.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.