Hejsan!
Jag har dessa ventiler på några av mina element i mitt hus.
Bilderna visar ventilen i badrummet i källaren som jag håller på att renovera.
Finns det någon passande ventil att byta ut denna med, då denna har börjat att läcka lite?
Eller är rekommendatione att man byter element helt och hållet? Elementet i sig är det inga fel på.
Huset var uppvärmt med ved-/oljepanna från början, men nu är det uppvärmt via bergvärme sedan ca 15-20 år tillbaka.
Tack på förhand!