Hej,
Jag ska till och byta kommod och behöver ju börja med att ta bort blandaren. Innan jag sätter igång och skruvar loss allting undrar jag om jag kommer behöva köpa någonting nytt till inkopplingen? Ex nya klämringar eller liknande, eller kommer jag kunna skruva isär och sedan sätta ihop det igen med samma delar? Vattenavstängningen sitter här i badrummet och den har jag koll på
Visst kommer det räcka med att jag skruvar loss övre ”muttern” så kommer rören släppa uppifrån?
Ser ut att vara 10mm (se bilder)
Allt gott,
Christian
Jag ska till och byta kommod och behöver ju börja med att ta bort blandaren. Innan jag sätter igång och skruvar loss allting undrar jag om jag kommer behöva köpa någonting nytt till inkopplingen? Ex nya klämringar eller liknande, eller kommer jag kunna skruva isär och sedan sätta ihop det igen med samma delar? Vattenavstängningen sitter här i badrummet och den har jag koll på
Visst kommer det räcka med att jag skruvar loss övre ”muttern” så kommer rören släppa uppifrån?
Ser ut att vara 10mm (se bilder)
Allt gott,
Christian
Klicka här för att svara



