Jag har förstått det som att på obunden/ 3mån är man ju mer rörlig som kund, jag kan byta bank eller ändra amortering tex på ett annat sätt än vid bundet och när räntorna är så låga väger den aspekten till att obundet blir några punkter dyrare , så jag fick det förklarat och förstod det som när vi tog lån för nya huset
Klicka här för att svara
