Hej.Håller på att bygga ett lösvtrkes hus med ryggåstak.såg idag att det droppar vatten från vinsskyddet,ok om det kommer från kondensskyddet men icke.Ser ut som detta uppifrån sett

låttak,45mm regel,kondensskydd,70mm regel som luftning,vindskydd,isolering 400mm.Borde vara kondens.Huset har stått kall ett tag nu och golvvärmen i sulan vart påslagen i tisdags,+ att det vart minus ute och lite snö.Borde vara kondens men det kommer ju inte från kondensskyddet utan från vindpappen som ligger närmast isoleringen.Vad göra?Skall man avvakta ett tag o se vad som händer?Sulan har vi gjutit i sommras och värmen ( golvvärme) slogs på som sagt i tisdags.Kan det vara så at golvvärmen drar ur fukten ur plattan så den stiger?Behöver råd.....