Någon som har antingen golvet ”Bjelin Veglia” eller ”Bjelin Levan” som vill visa hur det ser ut? Jag står och väljer mellan dessa två men hittar inga bra bilder på hur golven kan se ut i ett rum så har svårt att visualisera.

Hej! Jag går i samma tankar nu. Fick du något svar?

L Linjeemma skrev:
Hej! Jag går i samma tankar nu. Fick du något svar?
Fick aldrig något svar men valde att köra på Bjelin Levan och är supernöjd! Bifogar tre bilder, säg till om du vill ha fler bilder :)

• Nyinstallation av Bjelin Levan golv i ett ljust och tomt rum med nymålade väggar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Renoverat tomt rum med nytt Bjelin Levan golv och ljusa väggar, en glödlampa hänger från taket.
    Skapa konto
  • Tomt rum med nyinstallerat Bjelin Levan-golv, målade grå väggar och hängande glödlampa.
    Skapa konto
  • Gilla
Edukaciju och 1 till
  • Laddar…
Tack så jättemycket! Såg ju superfint ut! Är du nöjd med kvaliteten och känslan på golvet? Blir det lätt märken?

L Linjeemma skrev:
Tack så jättemycket! Såg ju superfint ut! Är du nöjd med kvaliteten och känslan på golvet? Blir det lätt märken?
Lite sent svar, men ja, jag är supernöjd med känslan och kvaliteten. Angående om det lätt blir märken är lite svårt att svara på då jag bor ensam och är väldigt försiktig, men har fått något litet hack i golvet från att ha tappat saker. Svårt att säga om golvet är mer eller mindre känsligt än andra golv, men det känns kvalitativt för att vara klickparkett tycker jag :)

• Gilla
Linjeemma
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.