Nej alltså när det konstaterades att toppen behövde bytas så fråga han mig om jag kunde leta tag på en för att spara tid, så det gjorde jag.
Jag tycker att verkstaden är seriös, men vi har inte pratat om varken vems fel det är eller vad det kostar och det kvittar egentligen bilen måste jag ju ha och jag är helt säker på att han inte blåser mig.
Jag tycker att verkstaden är seriös, men vi har inte pratat om varken vems fel det är eller vad det kostar och det kvittar egentligen bilen måste jag ju ha och jag är helt säker på att han inte blåser mig.
Jo den gick dåligt direkt efter bytet.
enl. 2 andra verkstäder så beror fel på felmont. kamrem
Ska ta ett snack och höra vad han säger på måndag. ev. så kanske det löser sig utan strul om han vet med sig att det är hans fel
enl. 2 andra verkstäder så beror fel på felmont. kamrem
Ska ta ett snack och höra vad han säger på måndag. ev. så kanske det löser sig utan strul om han vet med sig att det är hans fel
Det här är högst troligt felmonterat av verkstaden.
Dock kan du få problem i och med att en annan verkstad reparerade följdskadorna, vet inte om de kan slinka undan om du inte givit dem möjlighet att fixa detta. (Dock så kan man ju se det som att du gjort det iom att du påtalat missljuden)
Dock kan du få problem i och med att en annan verkstad reparerade följdskadorna, vet inte om de kan slinka undan om du inte givit dem möjlighet att fixa detta. (Dock så kan man ju se det som att du gjort det iom att du påtalat missljuden)
Klicka här för att svara