Hej,

Håller på att lägga ut trall och kom att tänka på om man ska ha infälld belysning i trallen..

Kan man montera den i efterhand?

Tips på lämpliga kit att köpa? Corsa 30 eller 45?
Ska jag försöka montera några el-rör för framtida kabeldragning?
 
Varför? På vintern lär dom inte synas. Sätt på något bättre ställe, typ belys ett träd en stor buske eller nåt i trädgården.
 
Har cosa 30 i min trall de har lyst varje natt året om i 3 år utan problem. Syns genom snön... monterade utan rör.

Edit: Är nog 4 år tror jag...
 
Redigerat:
H
Hej
Jag kör cosa 30 ca 30 st i min altan har lyst i 2 år nu utan problem kanon fint
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.