Det låter ju bra, eftersom det är ett öppet system som bara är tio år gammalt.
Sedan om vi behöver mer tank så kanske det blir till att byta men det får gå i vinter iallafall.
Behöver man inte Syr ventil, säkerhetsventil om man har ett öppet kärld då?
Det gick ner ett skvaller rör ned till pannrummet, är det en form av säkerhetsgrejj?