Hej,
är det någon som vet om det är tillåtet att sätta in ett badkar i en redan befintlig bastu med elaggregat?
Har för avsikt att att använda bastun för bad eller bastu (alltså ej samtidigt).
Är det något speciellt men bör tänka på?
Tacksam för svar.
//Hans