Ska tilläggsisolera loftet i enplanshus byggt 1950. Loftet ser ut så här (bifogat). Hur hade ni gjort? Rensat och dukat först? Eller bara kört på mer ovanpå all gammal?
 
  • Gilla
Ander s
  • Laddar…
Rensa och därefter 450 mm termoträ
 
Redigerat:
  • Gilla
Turbo_Tail
  • Laddar…
Är inte det organiskt material? Jag är i så fall tveksam till det… hemma har jag Isover Insulsafe och där fungerar det bra, dock har jag en diffusionsöppen duk i botten samt inga luftspalter vid takfot
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.