Byggahus.se
Svar: 2. Upp till 8 h

Börjat tröttna på att byta kabellurar när man fastnar i allt. Till vårens och sommarens staketbygge, gräsklippning och trädgårdsarbete skulle detta vara perfekt :D
 
Svaret är 8 timmar

Vem vill inte ha ett par coola och praktiska hörlurar?
 
Svar: 2 Upp till 8 h.

Motivering: Mitt nuvarande trassel har katten bitit i så det glappar. Med nya luren slipper jag vara en sån sur en...
 
2. Upp till 8 h

Vårens stora projekt blir att måla om husfasaden... ett stort hus som ska bli extra vackert lagom till sonens studentkalas i juni likväl som till 100-årskalaset när villan fyller år i sommar. Jag har provat de flesta in ear-lurar men inget sitter fast ordentligt. JBL och jag kan bli bästisar för målningen lär ta ett gäng timmar. När jag är klart lånar jag självklart ut dem till sonens löprunda, pappas promenad med hunden eller när morfar ska snickra på den nya bryggan i stugan. Hoppas på en klockren fredagsöverraskning! Hela familjen kommer att älska lurarna.
 
Svar 2 - Upp till 8 timmar

Vanliga hörlurar av modell In-ear brukar bli kortlivade på bygget men de här tåliga JBL-lurarna ser helrätt ut i konstruktionen, de hade verkligen varit kul att få och hade definitivt hamnat på en som behöver dem :)
 
Stort grattis säger vi denna veckan till Inastina som vinner ett par trådlösa hörlurar att ha både när familjen sportar och renoverar. Att måla huset är knappast den roligaste renoveringsuppgiften, men den blir desto roligare när man samtidigt kan lyssna på bra musik. Stort grattis!

Motivering:
Vårens stora projekt blir att måla om husfasaden... ett stort hus som ska bli extra vackert lagom till sonens studentkalas i juni likväl som till 100-årskalaset när villan fyller år i sommar. Jag har provat de flesta in ear-lurar men inget sitter fast ordentligt. JBL och jag kan bli bästisar för målningen lär ta ett gäng timmar. När jag är klart lånar jag självklart ut dem till sonens löprunda, pappas promenad med hunden eller när morfar ska snickra på den nya bryggan i stugan. Hoppas på en klockren fredagsöverraskning! Hela familjen kommer att älska lurarna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.