Tävling
2h
Hellboy: [citat] Tyst (även om jag har hörlurar när jag dammsuger vill jag skona min fru som pga har en hjärntrötthet som gör henne känslig för höga ljud och oftast är hemma när jag städar) och effektiv (eftersom hunden fäller hår och inte är så noga med att torka tassarna när han går in) Med de förutsättningarna kommer testet bli grundligt och eftersom jag nyss slitit ut en dammsugare
2d
UlrikaSpg: Nu är det snart dags att ställa in grästrimmern för vintern. Vann Husqvarna-trimmern i tävlingen och efter att ha låtit den tjänstgöra hela sommaren har jag inget negativt att säga om den. Den fungerar mycket bra och är lätt att jobba med. Min tomt är lite kuperad så jag uppskattar de steglösa inställningsmöjligheter som finns beträffande skaftlängd och handtagets placering.
4d
lundstrr: [citat] Tuffa skandinaviska förhållanden! Våran gamla låda som hängde där då vi köpte huset, har både målats över med en schaskig stil. För att inte tala om skev så det läker in både regn och snö på vintern, och paket kan man ju bara glömma att dom får in i postlådan.
13d
Ulrika M.M: [citat] Skickar PM 😊
20d
Fideliox: Nu står den på plats, fylld med ruttna äpplen och gräsklipp. Återigen, tack! 😻
20d
andyv: Varför jag ska vinna: Tja, utöver de myriarder av löv som vi har från alla ekar, björkar, kastanjer, lönnar, ädelkastanj, valnöt, tulpanträd och allt annat :-D är det perfekt att städa häststall och ytterförråd med. Perfekt Blåskraft för det vi ska ha maskinen till. 7,2N
27d
Kaosmorsan: [citat] 1. Barack Obama 2. Flera av våra barnbarn älskar att bygga med Lego och det här skulle vara perfekt att ha som ett projekt som alla kunde bygga på när de är hos oss.
27d
Liljo38: Åh, roligt, jag som typ aldrig vinner något alls 🤗 Och så mycket enklare mitt jobb kommer att bli☺ ☺️
18 aug
atomlab: Tjoho! Tror faktiskt det är först gången som jag vinner något "riktigt" förutom 60kr på Triss och någon t-shirt på midsommarängen. Detta skall bli riktigt roligt att installera. 🙏
7 aug
etompau: Har kört med maskinen i badrummet, den funkar perfekt att suga upp vatten på kakel på vägg och golv. Ett drag över ytan och det blir närapå helt torrt.
6 aug
Anna_H: [citat] Åh, tack så jättemycket! Hoppas jag hittar min hammock nu då!
22 jun
Sebbe_art: [citat] Jeeeeej👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼🥰🥰 Tack så mycket för vinsten och jag önskar er alla en riktigt glad midsommar
16 jun
Orientexpressen: Vad bra : ) Huvudsaken är att det blir rätt till slut. Vi är ju bara människor och människor gör fel.
10 jun
Dabber: Åh! Tack så mycket! Grabben vart mycket glad Nu lär vi inte ha några problem att klara oss
26 maj
pacman42: [citat] Tackar! Jag ser fram emot att använda detta!
21 maj
stabur: [citat] Tack! Jag var nyfiken på hans motivering.
19 maj
tobben87: [citat] @Ulrika M.M Tack så jättemycket! Jag ser verkligen fram emot fina kanter i trädgården och mindre blåsor i mina händer av ogräsjärnet. :) Tack maskinklippet.se för sponsringen av den fina vinsten!
12 maj
Robban8: [citat] Men gud vad glad jag blev nu. TACK!! :)
5 maj
Mseli: Ha! Jag som ”aldrig” vinner, verkligen roligt, slangen ska pryda min terrass istället för den otroligt fula historien som sitter där nu :)
28 apr
Hedlund8: Grattis!! Tänkte själv just skriva för att delta. Då jag sitter ute på en is med en skruvdragare som just brann upp.
22 apr
TheGrayLady: [citat] Googla på rosa maskros, ska man ha maskrosor så är dessa lätt ett val ;)
14 apr
nataliatell: På Skogshögskolan/SLU. Har haft svårt att hitta bra näring till växterna och är nyfiken på att testa Blomstra.
6 apr
moxyzimba: Lånebelopp Har ärv en stor gammal kåk (mindre herrgård) från 1800talet som kräver totalrenovering för el, va /avlopp ytor som ska målas/tapetseras, nya badrum mm. Mycket gammal "skit" kvar från förra ägaren som hade samlarmani men ej städmani. Skytteltrafik till återvinningsgården och städa rent vartefter. Har börjat, men känner ett jättebehov av en rejäl grovdammsugare, som
5 apr
Harald Blåtumme: Ja det var verkligen en trevlig överraskning, tackar för vinsten! Hoppas den här konstruktionen visar sig hålla betydligt längre än tidigare tygtakskonstruktioner. Givetvis ska man ha i minnet att det inte är en permanent lösning som kan stå ute när det stormar och snön bygger upp last men det löser sig på något vis.
24 mar
Eddie W: Hidden Decking System Jag som professionell snickare - använder aldrig detta system! Detta då det tar mycket längre tid och att jag inte kan motivera denna prisskillnad för min betalande kund. Överbevisa mig om att systemet är så pass mycket snyggare/bättre... ..skicka grejerna, så lovar jag att återkomma med recenssion och utfall. Halvdana lösningar är sällan bra... [bild] Mvh King
18 mar
Hemmagubben: Tack för våffeljärnet, jag kunde inte förstå vad för paket som kom förrän jag öppnade och såg ett nytt fint våffeljärn i det. Perfekt nu när mitt gamla gav upp i förra veckan.
13 mar
Cerb: [citat] Weehoo!! Helt magisk start på veckan!
3 mar
Avslutad: Vinn juridisk rådgivning hos Lexly + samboavtal eller äktenskapsförord upprättat av jurist
Ulrika M.M: Då var tävlingen avlutad och det har blivit dags att kora dagens vinnare: Idag tar tar @xjennx inlägg #2 hem förstapriset Utöver förstapriset delar Lexly även ut 10 bonuspriser till nedan tävlanden som kostnadsfritt får möjlighet att skriva samboavtal eller äktenskapsförord online: @vbg-1 @Modig @Micke_Göteborg @Tom_N @tobiasflood @nettanriddaren @RolfRolf @Jicen @buffyin @Lars-Åke
24 feb
Hasselhagen: Rätt svar: 150×210 Blir bra att ha i stugan när de två nya sovrummen är klara!