Trött på att få slut på batteri i mobiltelefonen? Med en powerbank behöver du inte oroa dig över det mer eftersom du lätt och smidigt kan ladda upp telefonen igen var du än befinner dig. Modellen vi tävlar ut är Mophie powerstation USB-C XXL. Som namnet antyder har den USB-C-port vilket gör att du kan ladda väldigt snabbt. Men den har även en USB-A-port om din telefon inte skulle vara utrustad med USB-C. Två personer tar hem varsin powerstation.
Totalt värde cirka: 2 500 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Mophies portabla batterier har en rad fördelar över vanliga batterier, men vad kallar mophie sin teknik att batteriet håller laddningen över en lång tid när batteriet inte används.
Svaret hittar du här: http://eu.mophie.com/advantage
1) Priority+ Charging
X) Digital Power Management
2) Charge Vault Technology
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 mars.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Mophie. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Mophie för att de sponsrar den här tävlingen.
Eftersom döttrarna stjäl alla andra powerbanks och de verkar försvinna till en alternativ dimension och jag är den enda som har USB-C finns ju en chans att jag kunde få behålla den här själv...
Svaret är 2.
Nu när jag vunnit skärmskydd så jag kan ha en smartphone igen så behöver jag även en bra powerbank så jag kan ha laddning till hela dagen!
När man är i full gång med planeringen av årets projekt i hemmet, så glömmer man lätt av att ladda batterierna. Då hade en powerbank varit perfekt så man kan ladda medans man är på språng
Med en Mophie powerstation USB-C XXL som har ett batteri på 19,500mAh kan jag använda den till datorn på konferenser, läsplattan i bilen och mobilen på vandringen. denna Powerbank skulle lösa alla mina behov att gå off grid.
Svaret är 2
Hej jag och dottern är nu inne på våran tredje powerbank på 2 år på grund av ett visst spel Pokemon Go.
Vi har i dagsläget gått ca 4 av Sveriges längd i detta spel nästan 7000km.
Vi tillsammans fångat över 30 tusen pokemons
Dottern har min gamla mobil och har inte något internet på den så den måste vara uppkopplad på min, så det går åt en del batteri.
Så denna powerbank skulle få bekänna färg det kan jag lova.
En sån här batteribackup skulle vara guld värd för mig! Jag håller på med ett ganska omfattande field recordingsprojekt som kommer bli ljud/musik i en dansföreställning. För de som inte vet; field recordings innebär ljudinspelningar utomhus, i skogen i stan, under vattnet - varsomhelst där det finns intressanta ljud att spela in. Jag hade tänkt använda mig av min S8 (som ju har USB C) som inspelare. Inkopplat har jag en iRig pro I/O som ljudkort och sen diverse mikrofoner. Misstänker att det kommer ta en del batteri...
Svar:2
Hade varit en grymlösning när man är ute och seglar eller ligger i naturhamn då man inte har tillgång till el och kan behöva ringa nödsamtal!
Har aldrig använt en powerbank tidigare men hade varit skönt med en bank man kan lita på som har ström.
Varför jag borde vinna:
Nästa vecka är min födelsedag
bara det är en god anledning tycker jag.
Min mobil laddar ofta ur
speciellt när jag är ute på en längre tur.
Men med ett extra batteri
skulle jag känna mig riktigt fri!
Inga missade fotomoment
som många gånger tidigare har hänt.
Svar =2.
Motiveringen till att jag skulle vara den värdiga vinnaren av denna förträffliga mojäng är att då skulle jag kunna skriva ännu längre och onödiga texter som är annars brukligt, vad jag än företar mig i frågan om att ha ett tanngentbord i min närhet. Men som det går när det brukar göra så slutar det alltid med batteritiden med följd av att själva poängen med mitt skrivan- NÄJ!!! Nu ser jag att det håller på att ta slut igen! Att jag inte lärt mig att jag inte får slösa på bokstävran. Men jag ska korta av mitt skrivande så att jag hinner med den slutgiltiga textremsan innan batte........
Med ett brinnande intresse för drönare så tas mycket tid på att ladda upp batterier till mobil, surfplatta, drönar batteri osv. hemma. Med denna skulle de underlätta de spontana turerna ut i naturen för att filma. Ett absolut perfekt tillbehör till en i språng
Trött på att få slut på batteri i mobiltelefonen? Med en powerbank behöver du inte oroa dig över det mer eftersom du lätt och smidigt kan ladda upp telefonen igen var du än befinner dig. Modellen vi tävlar ut är Mophie powerstation USB-C XXL. Som namnet antyder har den USB-C-port vilket gör att du kan ladda väldigt snabbt. Men den har även en USB-A-port om din telefon inte skulle vara utrustad med USB-C. Två personer tar hem varsin powerstation.
Totalt värde cirka: 2 500 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Mophies portabla batterier har en rad fördelar över vanliga batterier, men vad kallar mophie sin teknik att batteriet håller laddningen över en lång tid när batteriet inte används.
Svaret hittar du här: [länk]
1) Priority+ Charging
X) Digital Power Management
2) Charge Vault Technology
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 mars.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Mophie. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Mophie för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är nr 2. Gör av med mycket batteri då mina barnbarn streamar vi mig ibland. Användbar på båten.