Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland
- 1 066 inlägg
Ja ok då är jag med, när jag köpte min, hade affären kvar den ett dygn och gjorde alla uppdateringar osv, för dom sa att det var stökigt att göra själv.K Kane skrev:Hade samma utmaning förra året när jag köpte min maskin. Monterade EPOS'en innan jag startade upp den och då sket det sig när den skulle köra nödvändiga uppdateringar av mjukvaran, den bara "låste" sig. Tog man bort EPOS'en så funkade det och man kunde montera EPOS'en sist.
Fanns ingen info om det någonstans......
Efter det fungerar all uppdatering med EPOS'en monterad. Tror det var 3 uppdateringar när jag plockade fram maskinen i går för första gången i år.
Tror vi missförstår varandra:K Kane skrev:
Om jag sätter ett arbetsområde på ex 00.00-06.00 och låter de andra vara 00.00-24.00 (som förinställt). Kommer det som har ett schema 00.00-06.00 klippas mindre eller är klipparen så smart att den kan hantera det?
Spontant känns det som något inte kommer funka då det blir konflikt i schemat. Testa.G Granåla skrev:
Men varför inte lägga schemorna separerade?
Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 066 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland
- 1 066 inlägg
Jag kör originalet. Mer enkel carport än hus.....🙃G ggustaff skrev:
Skall nog bygga ett eget framöver, finns många fina exempel på nätet att kopiera.
Husägare
· Nora, Bergslagens Pärla
· 36 inlägg
Hej, jag har råkat ut för exakt samma problem! Verkstaden verkar inte heller begripa vad det är som är fel, löste det sig på något vis..?G ggustaff skrev:
Klicka här för att svara