Hej Allihopa! Hösten närmar sig och jag vill förbereda mig för den. Jag försöker att starta fläkten men den lilla gröna knappen lyser inte som den gjorde förra vintern. Alla el apparater i huset fungerar som de skall. Det finns ström i tvättstugan där vepannan befinner sig. Har någon erfarenhet om sådant problem?

• Kontrollpanel på en Atmos vedpanna med olika reglage och en grön knapp som inte lyser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Under den gröna knappen kan man skruva loss hatten till en termosäkring. Prova tryck in den med en penna för återställning

H Håbbe01 skrev:
Under den gröna knappen kan man skruva loss hatten till en termosäkring. Prova tryck in den med en penna för återställning
Hej! Jag tryckte på den du nämnde. Problemet står kvar. Kan den beror på att vedpannan är tomt och den vill inte starta på grund av det? Förra året kunde jag starta fläkten utan ved i pannan.

• Kontrollpanel för vedpanna med Atmos-logotyp, strömbrytare och vred för inställningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Då blir det att kolla att den får spänning å får den det så är väl risken att fläkten är sönder

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.