Någon mer som haft problem med vattenläckage i tilloppsvattnet till tvättmaskinen?
Den fina aquastoppen lyser varken rött eller har stoppat inflödet av vatten så vi misstänker att det snarare är någon packning som vittrat sönder... Någon som haft samma och lagat på fiffigt sätt?
Eller bäst att byta ut slangen?
Maskinen är en Electrolux.
Tack på förhand.
Mvh, Fredrik