Någon mer som haft problem med vattenläckage i tilloppsvattnet till tvättmaskinen?
Den fina aquastoppen lyser varken rött eller har stoppat inflödet av vatten så vi misstänker att det snarare är någon packning som vittrat sönder... Någon som haft samma och lagat på fiffigt sätt?
Eller bäst att byta ut slangen?
Maskinen är en Electrolux.

Tack på förhand.
Mvh, Fredrik
 
R
Ligger den ned eller är fotot på fel ledd , en aqua ska hänga rakt ner
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.