651 läst ·
4 svar
651 läst
4 svar
antenn trassel
har problem med varierande kvalite på tv sändningar vissa dagar är bättre än andra.
nu har jag en plan att jag ska göra om allt från början,men jag behöver hjälp med hur jag ska göra.
vi har 5 digital boxar som jag vill att samtliga kanaler ska finnas på.
nu är kabeln dragen med vanliga skarvar och påkopplat efter vi har skaffat flera tv apparater,någon som har tipps om var jag skaffar delarna???
nu har jag en plan att jag ska göra om allt från början,men jag behöver hjälp med hur jag ska göra.
vi har 5 digital boxar som jag vill att samtliga kanaler ska finnas på.
nu är kabeln dragen med vanliga skarvar och påkopplat efter vi har skaffat flera tv apparater,någon som har tipps om var jag skaffar delarna???
Allt börjar med en bra antenn, men i ditt fall skulle jag tro att det även krävs en antennförstärkare, vilket finns att köpa i TV-fackhandeln.
Bäst är en modell med flera utgångar så att man kan dra olika kablar till olika delar av huset. Dett håller ned den totala kabellängden och förenklar dragningnen.
Bäst är en modell med flera utgångar så att man kan dra olika kablar till olika delar av huset. Dett håller ned den totala kabellängden och förenklar dragningnen.
Klicka här för att svara