Har skruvat upp värme, kurvor, framledningstemp ordentligt för att se vad som händer.
Fick då upp detta felmeddelande.
 
  • Digital display med felmeddelandet "Högtryckslarm larm 50" och alternativ för "återställ larm" och "hjälpdrift".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Låter som flödesproblem i kombination med hög temperatur.
Som sagt var, går cirkpumpen i värmepumpen? Testa att även ställa upp gränsen för värmesäsong så att VP'n tycker att huset behöver värmas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.