Halloj.
Efter att med framgång testat sirenen i ett slutet rum, det var absolut inte meningen (vilken helvetesmakapä) :eek:, det tjuter fortfarande in mitt sedan tidigare tinnitusöra.

Till saken:
För att göra det en smula enklare för alla användare så försöker jag att byta språk i enheten till svenska, dock utan framgång.
Det borde väl gå, eller måste jag hålla mig till engelska, bara för att jag beställt ett larm från england?
Hjälp!
/Tobbe
 
Hej Tobbe!
Som rubriken säger så kan du inte ändra språk, varken tal eller text.
Centralerna är modifierade för olika marknader så du får leva med engelska.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.