Halloj.
Efter att med framgång testat sirenen i ett slutet rum, det var absolut inte meningen (vilken helvetesmakapä) :eek:, det tjuter fortfarande in mitt sedan tidigare tinnitusöra.
Till saken:
För att göra det en smula enklare för alla användare så försöker jag att byta språk i enheten till svenska, dock utan framgång.
Det borde väl gå, eller måste jag hålla mig till engelska, bara för att jag beställt ett larm från england?
Hjälp!
/Tobbe