4 237 läst ·
29 svar
4k läst
29 svar
Amatörmässig Installation
Om rörfirman arbetar under ett kedjenamn som är väldigt poppis, så kan dom få stora bekymmer då sådana firmor ofta har kundundersökningar.
Jag arbetar på en bilverkstad under Audi/VW skyltar och det är jäkligt petigt med kvaliten,det är bättre att inte göra någonting än att göra ett dåligt jobb.
Men så vinner vi lite resor på kundundersökningstävlingar.
Jag arbetar på en bilverkstad under Audi/VW skyltar och det är jäkligt petigt med kvaliten,det är bättre att inte göra någonting än att göra ett dåligt jobb.
Men så vinner vi lite resor på kundundersökningstävlingar.
Ja men herre gud..Vem i hela friden har gjort detta!!! Bjud in firmans chef att kolla på detta. Om inte så kan du mejla honom bilderna. Inte ens om man skulle anstränga sig skulle man lyckas prestera nåt så undermåligt
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Bara lite nyfiken, har du betalat något alls för detta konstverk ännu?
Det värsta jag sett! Är 15 år och följer med pappa och hjälper honom ibland och jag kan lova att jag gör det 10ggr bättre än det där! och en praktikant får man inte skicka ut själv på "uppdrag"!! Betala inte för det där det ska du absolut inte göra!
phl skrev:
Håller med om att detta är bland det jävligaste jag sett någonsin men visst kan man ha synliga installationer av prisol i källare och uthus mm !
Det är fan inte en yrkesman som har gjort det jobbet. Isåfall så har han rökt på bra mycket innan... Det ska göras om!
Dessutom så är min personliga åsikt att synliga prisolrör ser amatörmässigt ut, men är man inte perfektionist så funkar det ju iofs..
Dessutom så är min personliga åsikt att synliga prisolrör ser amatörmässigt ut, men är man inte perfektionist så funkar det ju iofs..
Jo visst kan synliga prisolrör se lite ojämnt ut. Men inte sådär ! Det där måste han lindat runt handleden innan han vecklade ut det.
Jag sätter ofta prisolrör synligt men det blir ganska rakt om man rullar av från en ring som är 1meter i diameter. Tycker det är ganska bra för de håller sig snygga och isolerar en gnutta samt förhindrar ev. kondens hyffsat. Om man sträcker dem mot plan yta så blir de hyffsat raka om det är till kortare sträckor.
Mvh
Jag sätter ofta prisolrör synligt men det blir ganska rakt om man rullar av från en ring som är 1meter i diameter. Tycker det är ganska bra för de håller sig snygga och isolerar en gnutta samt förhindrar ev. kondens hyffsat. Om man sträcker dem mot plan yta så blir de hyffsat raka om det är till kortare sträckor.
Mvh
Hempularen är den enda som fattat vad detta är. Naturligtvis en installation, men en konst-installation, och dessa kan ju se ut hur som helst. Det är genom betraktarens öga och konstnärens själ som tolkningen finns....hempularen skrev:
Om 5 år kan man ställa ut dettapå Moderna muséet som "en retrospektiv betraktelse över de enskildas indulgens med drag av skolastikerna inom folkhemmets murar avseende estetiskt tillämpad rördragning lager på lager i neoimpressionistisk anda".
Priset för installationen lär bli astronomiskt....
När min rörmokare hade monterat dusch, handfat och toalett, märkte jag dagen efter att han hade kopplat varmvatten till toalettstolen. Amatörmässigt, eller? Han skämdes ganska rejält när han kom tillbaka för att fixa till det. Det var lite kul.
hehe det kan även hända den bästa men har man orut och bara stänger av kallvattnet när man ska byra WC stol så kan varmvatten trycka in i röret så att man får varmvatten i WC stolenBadding skrev:
Klicka här för att svara