Här håller man koll på Husse/Matte när det ska duschas. Om dom tar till omaket att stänga dörren, klöser jag på den tills dom öppnar.
Om dom vill ha en handduk att ställa fötterna på efter duschen får dom hitta en annan, här ligger jag, och lämnar stället sist av alla.
- Höstfärgerna matchar mina ögon så bra, inte sant?
- Jag tar en bild och lägger ut på nätet, ok?
- Tack, kan du nu ge mig en liten snack? Jag har redan fångat två sorkar idag...
Här håller man koll på Husse/Matte när det ska duschas. Om dom tar till omaket att stänga dörren, klöser jag på den tills dom öppnar.
Om dom vill ha en handduk att ställa fötterna på efter duschen får dom hitta en annan, här ligger jag, och lämnar stället sist av alla.
[bild]
Så jäkla mycket katt att jama eller klösa på en stängd dörr, bara för att den är just stängd. Mina katter vill ofta vara med i badrummet, men stänger man dörren tror de att de skall bli badade ..
Jodå, här finns det några katter också, räknade till 5st igår iaf..
4st ( Jesus, Snö, Sot och Hallon)har vi egentligen men äldste sonens innekatt(Katthulhu) flyttade hit under semestern då han tydligen tröttnat på att vara inne katt längre.
Här är katten Hallon, en tjej på ca 4år, bedrövligt kelsjuk av sig.
Vart boka akuttid hos ögonläkaren idag då ena katten verkar ha blivit riven i ögat, inte första (troligen inte heller sista) gången.
Visade sig att han måste operera sina kinder då dom är puffiga och pälsen åker in i ögat därav inflamationen. Inte ens ett år och gör sin första ansiktslyftning redan.