Byggahus.se
  1. Hur mycket el förbrukar du? Jämför med andra

Alla som gillar katter - räck upp en hand!

1. Fadai
    Slöjdnörd · 952 inlägg

FadaiPremiumikon: Hand

Slöjdnörd
  2. Fadai
    Slöjdnörd · 952 inlägg

FadaiPremiumikon: Hand

Slöjdnörd
    Fördelen är väl att det blir gjort innan han börjar skvätta urin på väggar o möbler. Gör i o f inte alla hanar, men många.

3. D
    Medlem · Österbotten · 4 393 inlägg

DennisCA

Medlem

Lyckat foto

4. Lill72
    Medlem · Närke · 704 inlägg
  5. Karlia
    Medlem · 2 737 inlägg
    Jag ska låta kastrera Smilla på fredag, då är hon 7.5 månader. Ville göra det vid 6 månader men då gick det inte att boka tid överhuvudtaget, vänta en månad och försök boka när nya tider släpps fick jag höra.

6. FredrikR
    Tidsoptimist · Dalarna · 12 242 inlägg

FredrikRPremiumikon: Skruvdragare

Tidsoptimist
    Bärra brukar hoppa ner på fällen bredvid fruns säng och mjölktrampa och spinna så det hörs i hela sovrummet, men detta sker så klart efter att han varit upp i sängen och sagt godnatt, han buffar undan bok eller telefon så man kan gosa med han.:love:

Idag efter tonfisken.
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    20211010_203458.JPG

7. S
    Medlem · 186 inlägg

Sona2012

Medlem
    Passade en perser 1 vecka för ca 10 år sedan. Fick torka bort gunk från ögonen 2ggr om dagen( morgon& kväll) tror det var vanligt destillerat vatten som man dränkte in vanliga bomullskuddar med, sådana som används för att ta bort smink med. Vid behov torkades även nosen. Fråga vetrinären om du ändå ska dit och vaccinera

8. MariaiÖstergötland
    Husägare · 2 529 inlägg
    Tack för tipset! Jag tvättar ibland med en kompress med lite vanligt ljummet vatten. Vi frågade hos veterinären och hon sa att det förmodligen beror på att han har relativt kort nos och att man inte behöver göra nåt åt det så länge han inte verkar besvärad av det. :)

• Laddar…
  9. Alfredo
    Besserwisser · Västernorrland · 15 150 inlägg

AlfredoPremiumikon: Hand

Besserwisser
    Fem eller sex funkar nog normalt vilket som men se till att boka tid "direkt". Som det skrivs i tråden kan det ibland vara svår att få tider.

• Laddar…
  10. richardtenggren
    Självbyggare · Gävle · 4 869 inlägg
  11. B
    Allvetare · Stockholm · 9 274 inlägg

b8qPremiumikon: Hand

Allvetare
    Verkar vara hög risk att man får en katt nedhoppandes på bröstet mitt i natten…

• Laddar…
  12. richardtenggren
    Jo, det sker redan ibland, fast från sänggaveln då :p

13. MariaiÖstergötland
    Husägare · 2 529 inlägg
    Grymt söta djur, men jag undrar också om ni har rekord i antal kuddar... :thinking:;)

14. richardtenggren
    Haha eller hur! Det är fruns sida, men hon satt och pluggade så hon hade byggt upp lite bakom sig :) Men hon har många kuddar också så! :p

15. V
    Snickerinörd · Västra Götalands Län · 6 582 inlägg

vectrexPremiumikon: Hand

Snickerinörd
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.