Hej,

Jag har fjärrvärme men min anläggning har mer eller mindre lagt av. Jag funderar på att installera en Alfa Laval Mini City-anläggning. Jag har fått en offert på 26500:- med rotavdrag.
Är det för dyrt?
Jag undrar eftersom jag hittar anläggningen för 16900:- här:
http://byggbo.se/alfalaval
och för 18376:- här:
http://www.vvsguiden.se/search/product.html?nodeId=13973

Nu kan nog montören kanske få ett ännu billigare pris men om man räknar på det jag har hittat, kan installationskostnaden inkl rotavdrag verkligen vara så mycket som 9600:-

Tacksam för svar / Janne
 
9600kr efter rot (antar ink moms) är ju fyra heldagar med lite resor och bil. I min värld ska det göras på en dag. Nu krävs det väl nån koppling osv men tycker nog priset var i överkant..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.