Är på jakt efter batteridriven tigersåg, har idag bosch 36v skruvdragare och 6st batterier i nyskick.

Finns det någon tillverkare som kör 36v ? Har bara sett makita 2x18v
Skulle ju vara grymt att köra med adapter

P
mackee mackee skrev:
Är på jakt efter batteridriven tigersåg, har idag bosch 36v skruvdragare och 6st batterier i nyskick.

Kör sladd för hemmabruk , dom flesta yrkessågar är 36v men det är överkurs för hemmabruk kör Hilti och milwaukee 36 på jobbet men en 12-1500 sladdtiger hemma

• Gilla
Ironside
  • Laddar…
mickesundström skrev:
Kör sladd för hemmabruk , dom flesta yrkessågar är 36v men det är överkurs för hemmabruk kör Hilti och milwaukee 36 på jobbet men en 12-1500 sladdtiger hemma
Okej, tänkte eftersom jag har batterier hemma och kan vara smidigt med sladdlös när man beskär träd i trädgården. Men ska fundera lite

mackee mackee skrev:
Okej, tänkte eftersom jag har batterier hemma och kan vara smidigt med sladdlös när man beskär träd i trädgården. Men ska fundera lite
Väldigt smidigt med batteri uppe i träd. Men har du batterier redan är det väl inte värt att byta system, 18 V duger väl fint för det?

mackee mackee skrev:

Bosch har 36v tigersåg, GSA 36 V-LI, kanske samma batterier som du redan har?

K Kacper skrev:
Precis, den vill jag ha men den går inte köpa längre

K Kacper skrev:
Precis, den vill jag ha men den går inte köpa längre

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.