Sådana måste man ju bara köpa till barnen, och hoppas att de tröttnar ganska fort på innehållet... ;)

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Riktigt fin! Är den ny för i år? De har väl haft en tidigare men jag känner inte igen innehållet.

Mikael_L
bygga_bo skrev:
Sådana måste man ju bara köpa till barnen, och hoppas att de tröttnar ganska fort på innehållet... ;)
Smart ... :)

Fast ska jag vara helt ärlig så önskade jag nog att min dotter kastade iväg sminkhuvudet till förmån för lite schyssta verktyg. ... ;)

Detta är givetvis 2013 års kalender men de har väl kört konceptet i flera (många?) år?

Jag blev så sur förra året när alla i familjen, även katten, fick julkalendrar utom jag, så jag köpte en Wera-kalender i mellandagarna.

Måste jag slänga den eftersom det är förra årets modell?

Nej, du måste köpa en till och öppna båda samtidigt! :thumbup:

phl skrev:
Något för den verktygstokige, åtminstone om man har dragning mot Weras sortiment:

[länk]
Hade varit trevligt med den men lite dyr... Prioriterar nog 2 Lego Starwars adventskalendrar till smågrabbarna istället:)

Är det inga företag som har någon riktig adventskalender?
Dvs där man kan vinna priser?

Är man tex datorintresserad kan man vinna på sweclockers allt ifrån hårdvara till kompletta spelmaskiner. Även vissa webbutiker har det.

Är det ingen webbutik för verktyg som har anammat detta?
Hade ju varit trevligt.

Ni som har barn har säkert koll på vad en Starwars kalender kostar...
Således blir det inte bara barnen som får öppna luckor nu i december i år! :cool:

P
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P
Jag är grymt sugen på wihas värsting julkalender men jag vet inte hur jag ska motivera till ett köp där, visst bruka man kunna motivera till köp för nåt som tar flera år innan det ens tas upp ut förpackningen men denna är smådyr.. (finns till billigare pris på eBay) det är dock 2016 version, kanske de släpper en 2017

https://m.conrad.se/?websale8=conra...MIjfHL1PL51QIVW8-yCh2EwACxEAQYASABEgIB1PD_BwE

Den var verkligen galet dyr!
Men med tanke på att varje "lucka" kommer som ett eget paket så åker väl priset upp, men jag gissar det blir billigare att köpa alla verktyg och L-boxxen löst. :)

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.