Har precis uppgraderat från min Makita Multimaskin till en Festool Vecturo OSC med starlock fäste.
Jag har en hel del sågblad med diverse olika fäste som jag gärna skulle vilja fortsätta använda.
finns det någon adapter för dem så de passar i starlock eller är det bara att sälja dem?
Jag har en hel del sågblad med diverse olika fäste som jag gärna skulle vilja fortsätta använda.
finns det någon adapter för dem så de passar i starlock eller är det bara att sälja dem?
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 390 inlägg
Jag hittade med följande sökfras "starlock adapter".
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 390 inlägg
Jag förstår inte riktigt hur det är tänkt att funka men har du kikat på
Bosch: 2609256983
Ser likadan ut som den som är länkad innan.

Bosch: 2609256983
Ser likadan ut som den som är länkad innan.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 390 inlägg
MIsstänker att man behöver använda en skruv i mitten också.
Råkade också på detta besvär idag. Ingen som hittat någon bra lösning? Som skrivs ovan, alla adapters man hittar verkar varar för att få starlock-blad att passa i andra maskiner.
Jag har en Bosch med starlock, och upptäckte just att inga andra blad funkar i den, och starlockbladen verkar ju vara rejält dyra i jämförelse och säljs på mycket färre ställen. Förslag?
Förutom då denna ryss som verkar ha tröttnat han också...
Jag har en Bosch med starlock, och upptäckte just att inga andra blad funkar i den, och starlockbladen verkar ju vara rejält dyra i jämförelse och säljs på mycket färre ställen. Förslag?
Förutom då denna ryss som verkar ha tröttnat han också...
Redigerat:
Det verkar tyvärr vara körttorparavgrund skrev:
Råkade också på detta besvär idag. Ingen som hittat någon bra lösning? Som skrivs ovan, alla adapters man hittar verkar varar för att få starlock-blad att passa i andra maskiner.
Alla jag kollat med säger samma sak, ”NEJ”
Till och med Festool Live tar upp det i ett av sina avsnitt
jag har några starlock auktioner ute på Tradera om du är intresseradtorparavgrund skrev:
Förutom då denna ryss som verkar ha tröttnat han också... [media]