S Slanga skrev:
även om det är snedtak så är det nog då man kan ha en säng på lägsta delen.
Det kommer funka men det blir små rum. Och glöm inte ventilationen.
 
Man ska kunna röra sig i ett rum uitfrån höjd även som vuxen, därav frågan.
 
K Kane skrev:
Det kommer funka men det blir små rum. Och glöm inte ventilationen.
Alla rum kommer få ett fönster, det borde väl funka?
 
S Slanga skrev:
Alla rum kommer få ett fönster, det borde väl funka?
Fönster innebär inte med automatik bra ventilation.
 
  • Gilla
hapazard
  • Laddar…
Magnus E K
Glöm inte att byta eluttagen till petsäkra med djupare brunnar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.